ח"כ קלנר: "מדינה פלסטינית היא גזר דין מוות המוני"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קלנר: "מדינה פלסטינית היא גזר דין מוות המוני"

ח"כ אריאל קלנר ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "שום נורמליזציה בעולם לא שווה להכניס את עצמנו למצב התאבדותי. מדינה פלסטינית היא גזר דין מוות למאות אלפי יהודים". בעניין החטופים: "מבצע החילוץ הוכיח שכל הכלים על השולחן וזה משפר את תנאי המשא ומתן מול השטן"

אריאל קלנר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אריאל קלנר שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והתייחס לדיווחים על הסכמה ישראלית למדינה פלסטינית: "שום נורמליזציה בעולם לא שווה להכניס את עצמנו למצב התאבדותי. מדינה פלסטינית היא גזר דין מוות למאות אלפי יהודים. כולנו מכירים את הרשות הפלסטינית ואת החינוך שלה לרצח וטבח ביהודים. הם עד היום מהללים את הטבח ב-7 באוקטובר. האמריקאים ידידים טובים אבל לא על פיהם יישק דבר ולא כל התחזיות שלהם הוכחו כנכונות. אנחנו נמצאים בבית שלנו ומדינה פלסטינית היא סיכון לחיי האומה".

בעניין החטופים: "מבצע החילוץ הוכיח שכל הכלים על השולחן וזה משפר את תנאי המשא ומתן מול השטן. הקריאות 'עכשיו' גורמות לאפקט הפוך. המטרה נותרה עדיין השמדת החמאס. ישראל לא תוכל להמשיך להתקיים לצד המפלצת הנאצית. הטבח היה היסטורי ומכונן וכמוהו צריכה להיות גם תגובת ישראל".

על הקריאה לבחירות: "ביום שאחרי המלחמה נדון בכל מה שקשור לאחרי המלחמה. אני לא יכול להתייחס לאנשים האנונימיים בליכוד שצוטטו כקוראים לבחירות. אני לא יודע מי הם ואם הם בכלל קיימים. אם יש בכירים כאלה שיבואו בשמם ובקולם. מי קבע בכלל שהם בכירים?"

לסיום אמר:  "אנחנו במלחמת קיום, אם חלילה לא ננצח נהיה במצב קשה מאוד. ראה"מ מתמודד עם לחצים קשים מאוד. אנחנו חייבים להדהד היסטורית את הניצחון המוחלט שנשיג וזאת המטרה".

האזינו



0 תגובות